GONE SONIC YOUTHING


Jappsi taks! Nu ska de jävlar i Sonic Youthas!!!
och kanske lite annat ingit exempelvis John Meing, Tiger Louing, Cult of Lunaing och Joel Almeing, snarare Joel Almening...hm..snarare inte. Joel Almeing får det bli trots det svåra uttalet, DU FÅR STÅ UT. så.
Hoppas vädret håller sig bra...man vill ju inte gärna vakna i lerbajs och med fuktiga kläder, hungrig och med ett utseende som skulle få en utomstående börja skrika och kanske tillkalla soc.
Men det verkar vara många som vill utsätta sig för det, så kanske det inte är så farligt ändå.
Jag menar, vad gör man inte för Sonic Youth?

Dagens låt:
 
The Lemonheads-  if i could talk i'd tell you
den får ett hjärta, fast eftersom det bryter lite mot policyn att bruka cyberhjärtan på detta space så får man väl ta till den hederliga gamla anatomiska sorten så.
Jo, Lemonheads, har medlemmar ifrån Dinosaur jr, som MyMu var lyckliga att beskåda förra sommaren och någon från något annat band...:)
bra är det iallafall..

och veckans video är:
http://www.youtube.com/watch?v=PtFyhzMwnxg
Jag finner inga ord.



dagens filmcitat:
- jag tycker du utvecklar en väldigt torr humor.
What movie?

xoxo
dah freaking MyMugrrrls!!!



Kommentarer
Postat av: Mr.Scentless

Ja fattar inte.. vad har hänt med sonic youth..? Heheh ni borde kolla på denna filmen http://www.youtube.com/watch?v=6RC1hHlA-VU

Helt sjuk rolig.. Någon speciell Blondie här och där.

2009-05-27 @ 18:48:17
URL: http://blackdivineflames.blogg.se/
Postat av: Bruce Vårsten

det är ju görgfrisyr! nämen.. fick ni verkligen slå sönder janninges gitarr sådär, eller slängde ni den i sjön efteråt så han trodde han fick en släng av demens? sånt där som MyMu brukade syssla med på Norrevång...ack ja

förresten, har det hänt något med Sonic Youth? dom kanske har åldrats? men annars...hm?



2009-05-27 @ 21:41:59
Postat av: Mr.Scentless

Det var faktist min gamla akustiska gitarr.. Alla lärare som skulle cykla hem bara kollade på mig när jag tog sönder den.. De trodde att vi hade tagit den från musiken xD men vad tycker ni rolig eller dålig`? Klippningen sköttes av Erdtman så jag vet att den suger.. men den ÄR BRA TYCKER JAG..

2009-05-28 @ 15:06:42
URL: http://blackdivineflames.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sherlock Holmes!!!..fsdhjasf

2009-06-05 @ 14:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0